معرفي تورها و مطالب گردشگري
 
نويسندگان
مطالب تصادفی
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 2
دیروز : 11
افراد آنلاین : 1
همه : 904
چت باکس

كشور چين, به سبب گستردگي و تاريخي قدرتمند شامل اماكن ديدني و جاذبه هاي گردشگري بسياري است. در اين قسمت 10 نمونه از بهترين جاذبه هاي گردشگري چين را به شما معرفي مي كنيم :

ديوار چين / The Great Wall Of China

به عقيده بسياري از افراد گردشگري در چين بدون بالا رفتن از ديوار چين هيچ معنايي ندارد! ديوار چين طويل ترين ديوار جهان بوده و از نمادهاي كشور چين مي باشد. ديوار چين از شاهكارهاي معماري دفاعي باستان بوده و داراي منظره اي فوق العاده از ناهمواري ها و كوه هاي پرشيب است. ديوار چين يكي از عجايب هفتگانه جديد دنياست. ديوار چين از مرزهاي غربي تا سواحل شرقي امتداد يافته و حدود 5 هزار كيلومتر طول دارد. زيباترين و بهترين بخش هاي ديوار چين در نزديكي پكن قرار گرفته اند.

ارتش تراكوتا – شي آن / The Terracotta Army In Xi`An

ارتش تراكوتا حدود دوهزار سال در زير خاك مدفون شده بود تا اينكه در سال 1974 توسط روستايياني كه در حال حفر چاه بودند كشف شد. ارتش تراكوتا در چين جزئي از ميراث فرهنگي جهاني شد و اثري شگفت انگيز از سربازاني است كه در مدل ها و اندازه هاي واقعي ساخته شده اند. ارتش تراكوتا نشانگر ارتش دوران ايالات متخاصم مي باشد. ارتش تراكوتا عاملي مهم و موثر براي اتحاد چين بودند و ابهت آن را تا زماني كه از نزديك بازديد نكنيد نمي توانيد تصور كنيد !

شهر ممنوعه – پكن / The Forbidden City In Beijing

شهر ممنوعه براي مدتي يك قصر- شهر بود كه مردم نمي توانستند به آن وارد شوند. شهر ممنوعه تحت تاثير معماري چين باستان بوده و شامل 8 هزار اتاق با سقف هاي طلايي به رنگ هاي زرد و قرمز است. شهر ممنوعه در پكن تا سال 1911 كاخ امپراتوري هاي Ming and Qing Dynasties به مدت بيش از پانصد سال بوده است و امروزه به نام موزه كاخ مشهور است. شهر ممنوعه پكن مانند گنجي از آثار فرهنگي باستاني چين است.

رودخانه لي – گوئي لين / The Li River in Guilin

رودخانه لي توسط بسياري از هنرمندان و نقاشان به تصوير درآمده و قلب بسياري از آنها را تسخير كرده است. رودخانه لي از زيباترين مناظر چين مي باشد كه توسط عكاسان مورد استفاده قرار ميگيرد. نخستين مكاني كه از طبيعت زيبا به ذهن گردشگران چيني مي رسد رودخانه لي است. زيباترين و چشمگيرترين بخش رودخانه لي و يانگشو امتداد 83 كيلومتري آن است كه شامل چشم اندازهايي از صخره ها, دهكده هاي روستايي, باغ هاي بامبو و ... است. رودخانه لي توسط مجله نشنال جئوگرافيك به عنوان يكي از زيباترين عجايب آبي شناخته شده كه افراد مشهوري همچون بيل گيتس, جورج بوش و .. از آن ديدن كرده اند.

كوه هاي زرد / The Yellow Mountain

كوه هاي زرد در نزديكي شانگهاي و هانگزو در شرق چين واقع شده اند. كوه هاي زرد با مناظري بي نظير از طلوع خورشيد, درختان انبوه, درياي ابر, چشمه هاي آبگرم و صخره هاي فوق العاده مورد بازديد گردشگران زيادي قرار ميگيرند. كوه هاي زرد معروف ترين قلل چين مي باشند كه بسيار محبوبند. كوه هاي زرد يكي از 3 پارك ملي چين مي باشند. 2 پارك ملي ديگر چين Jiuzhaigou و Zhangjiajie نام دارند كه Jiuzhaigou به سبب درياچه هاي چشمگير و Zhangjiajie به سبب ستون هاي سنگي مشهور هستند.

پانداهاي غول پيكر / Giant Pandas

پانداها از حيواناتي هستند كه براي تمام افراد محبوب بوده و در باغ وحش هاي بعضي از كشورها از جمله چين مي توانيد از آنها ديدن كنيد. بهترين و مناسب ترين مكان براي بازديد از پانداها زادگاهشان يعني چنگدو در چين است. در چنگدو در 3 مكان مركز پرورش پانداها, پايگاه پانداي Bifengxia و دره پانداي Dujiangyan مي توانيد پانداهاي بسياري را بازديد كنيد. مركز پرورش پانداها در فاصله دو ساعتي چنگدو واقع شده كه در آنجا قادر خواهيد بود از پانداهاي زيادي در محل زادگاهشان ديدن نماييد.

قصر پتالا – لاسا / The Potala Palace In Lhasa

قصر پتالا در چين سمبل تبت مي باشد كه در سال 1994 در ميراث فرهنگي يونسكو به ثبت رسيد. قصر پتالا شامل هنر و فرهنگ تبتي و تاريخي كهن است كه دليل شهرت آن نقاشي هاي ديواري, عتيقه ها, مجسمه هاي با ارزش, كتب وقدس و مجسمه هاي بودايي است.

باند – شانگهاي / The Bund

باند از مشهورترين نمادهاي معماري شانگهاي در چين بوده و شامل سازه ها و آسمان خراش هايي در طرف ديگر هوانگ پو مي باشد كه از مدرن ترين اماكن تجاري دنياست. باند از لوكس ترين مناطق شانگهاي در قرن 18 و 19 بوده و نخستين كمپاني انگليسي در سال 1846 دفتر خود را در باند تاسيس نمود.

بندر ويكتوريا – هنگ كنگ / Victoria Harbor

چشم انداز هنگ كنگ در چين از فراز قله ويكتوريا نمايي ديگر داشته كه در روز و شب مي توانيد از آن لذت ببريد. در روز ساختمان و آسمان خراش ها زيبايي خاصي داشته و در شب نيز نورپردازي هاي منحصر به فرد آنها بسيار شگفت انگيز خواهند بود.

درياچه غربي – هانگزو / West Lake In Hangzhou

هانگزو در چين به نام بهشت زميني ملقب است. درياچه غربي در هانگزو محلي آرام براي استراحت و تفريح است. از ويژگي هاي اين منطقه در چين مي توان به جزيره ها,تپه هاي زيبا و مسيرهاي پياده روي اشاره كرد. در اين محل مي توانيد از پياده روي و يا دوچرخه سواري نيز لذت ببريد.

جهت آگاهي از نرخ تور چين ، برنامه سفر ، تاريخ برگزاري تور ، نحوه اجرا و ... لطفا به سايت گردشكار مراجعه نماييد .

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۱ مهر ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۲۲:۰۱ ] [ gardeshkar ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
[ ]
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب